2011. október 5., szerda

Postaláda

Nos, az történt, hogy a 4 lakásos társasházban, ahol élünk, a másik 3 lakás kapott új postaládát, mi pedig nem. Ezt számon kértük a közös képviselőn, aki nagylelkűen az orgonafa alá támasztott néhány nap múlva nekünk egy ütött-kopott, rozsdás, használt postaládát, amit nem tudom honnan szerzett, de gondolta nekünk ez is jó lesz, ezzel majd jól befogja a szánkat.... :) Hát én borzasztóan felháborodtam ezen. Hogy képzeli, hogy a másik három lakásnak csillivilli, vadiúj postaládája van, mi meg beérjük ezzel a lomtalanításból származó őslénnyel....Nem is értem....
Na, a dolognak az lett a vége, hogy Zoli úgy döntött, ő nem fog ezen balhézni (elég erősen konfliktuskerülő és belenyugvó, elfogadó a lelkem :) ) és kitalálta, hogy ő bizony felújítja ezt a csúnyaságot. Nagyon bánom, de a felújítás előtti állapotáról nem csináltunk fényképet, de higgyétek el, hogy tényleg katasztrófa volt.... :)
Zoli szétszedte darabokra, megcsiszolta, rozsdátlanította, lefestette kalapácslakkal több rétegben, én pedig díszítettem. :)))
A mintához először egy sablont készítettem:

Ezt a sablont raktam rá a lefestett és megszáradt postaláda elejére, és lefújtam fehér akril festékspray-vel.


A sablont eltávolítva láthatóvá vált a minta:

Egy kis fa táblácskát közben szintén lefújtam a fehér akril festékkel, ráírtam  a neveinket, lelakkoztam, Zoli pedig-miután megszáradt ez is-felcsavarozta a névtáblát a postaládára.
Ilyen lett:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése